دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

امشب در دل......














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

امشب در سر شوری دارم

امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

از شادی پر گیرم که رسم به فلک

سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمان‌ها غوغا فکنم

سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

با ماه و پروین سخنی گویم

وز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شب‌ها

جان یابم زین شب‌ها

ماه و زهره را به طرب آرم

از خود بی خبرم ز شعف دارم

نغمه‌ای بر لب‌ها

نغمه‌ای بر لب‌ها

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

امشب در سر شوری دارم

امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

 
+ دلم براتون تنگ شده خانوم خعلی دلم تنگتونهhttp://upload7.ir/images/16815834643667473063.gif

 



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت18:26---9 مرداد 1393

پاسخ:ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:,| 11:20 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]